Mutiara Hikmah

"....Seseorang Manusia Harus Cukup rendah hati untuk mengakui kesilapannya , cukup bijak untuk mengambil manfaat daripada kegagalannya dan cukup berani untuk membetulkan kesilapannya.... "






Saturday, April 23, 2011

It Starts Here...

Bismillahirrahmaanirrahim.....

Dengan Nama ALLAH yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..:-)

~aku disini bukan diajar untuk membenci !!!!~~

ya allah...ya tuhanku...
luruskanlah hatiku,
semoga lurus agamaku,
bersihkanlah hatiku,semoga ikhlas selalu,
tetapkanlah hatiku,supaya dapat menempuh ujian yang menipu....

ya allah yang menjaga hatiku,
bersihkanlah hatiku supaya mazmumahku tdk merosakkan agama,
dan tidak merosakkan kehidupan orang lain.
kuatkanlah hatiku supaya keyakinanku teguh dan tidak mudah berubah...

ya allah...
rasakanlah dalam hatiku sentiasa bersamaMU
supaya aku rasa ada kawan melindungiku,
supaya aku tidak sepi di dalam hidupku,
supaya aku merasa malu melanggar suruhanMU
dan aku bersiap sedia menunaikan perintahMU..

Wahai Tuhan yang membolak-balikkan hati,
baikilah hatiku,
supaya baik agamaku,
supaya tidak khianat,
tiada hasad dengki dan dendam sesama manusia..

wahai Tuhan..
limpahkanlah dalam hatiku dan kehidupanku
supaya lahir dan batinku
sentiasa mensyariat supaya sentiasa taat..:-)

ya ALLAH..
Kabulkanlah doaku ini...
ameeen..ya allah..


Semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...:-)
Chayok2 faz!!!
;-)

YA ALLAH..KU MOHON KEKUATAN & KEBAIKAN DARIPADA 99 ASMAUL HUSNAMU..
tetapkanlah hatiku pada agamuMU..supaya hati ini sentiasa lurus....

No comments:

Post a Comment